A la classe ja fa uns dies que vam presentar el cilindre. Alguns nens i nenes ja el coneixien! Us deixem algunes fotos dels infants experimentant amb cilindres:
Benvinguts a aquest curs 2011-2012. Aquest any som mentes (P4A) i alfàbregues (P4B). Poc a poc anirem penjant algunes fotos de les activitats que fem a la classe. L'altre dia vam descobrir que al pati havien sortit bolets. Tal com diu la dita que saben els vostres fills: " Si a l'octubre plou el rovelló es mou." Doncs després d'aquestes pluges han sortit alguns bolets!!! Els voleu veure? Doncs cliqueu a la imatge i veureu la resta de les fotos. Si voleu podeu deixar comentaris. Animeu-vos!! busquem bolets
Hem sortit al pati a dibuixar els arbres que veiem i els hem pintat amb ceres toves. Hem estat molt concetrats i han sortit uns dibuixos maquíssims. DIBUIX AL NATURAL
Comentaris